Audi Sport: Zöld jelzés a 2015-ös szezonra
Az Audi Sport hivatalosan is megnyitotta a 2015-ös Motorsport szezont a „warm-up” rendezvénnyel, a Competence Center Motorsport komplexumban, ahol először mutatták be az Audi négy versenyprojektjét, az LMP, a DTM, a GT és az Audi TT Cup programokat.
A Le Mans-i 24 órásra és az FIA World Endurance Championship (WEC) bajnokságba szánt R18 e-tron quattro versenyautót alaposan módosította az Audi Sport, és az új dizájnt mutatták meg Neuburgban. „Több különböző területre összpontosítottunk annak érdekében, hogy az Audi hibrid versenyautója veretlen maradjon Le Mans-ban, immár negyedik éve” – derült ki Chris Reinke, az Audi Sport LMP igazgatójának szavaiból.
A tél folyamán nem volt lehetőség ilyen mélyreható változtatásokra az aktuális Audi RS 5 DTM esetében. „ Az autó homologizálva van az elmúlt szezon harmadik versenye óta” – magyarázta Dieter Gass, az Audi Sport DTM részlegének vezetője. „ A már meglévő potenciál kihasználására koncentrálunk és odafigyelünk a legapróbb részletekre is.”
„Elsöprő fogadtatásban részesült az új Audi R8 LMS versenyautónk a genfi világpremier óta” – mondta Romolo Liebchen az Audi Sport ügyfélsport részlegének igazgatója. „Most a versenypályán kell bizonyítanunk, hogy beváltsuk a versenyautó vizuális ígéretét”.
A nürburgringi és Spa-Franchorchamps-i 24 órás versenyen, a Phoenix Racing és a WRT csapat két új Audi R8 LMS versenyautóval áll majd rajthoz.


Az AUDI 2014-ben összesen mintegy 1.741.100 Audi gépkocsit szállított ki ügyfeleinek. A vállalat 2013. januártól szeptember végéig mintegy 49,9 milliárd euró forgalom mellett 5,03 milliárd euró működési eredményt ért el, s a világ több mint száz piacán van jelen. Az Audi termelési helyszínei között szerepel Ingolstadt és Neckarsulm (Németország), Győr, Brüsszel (Belgium), Pozsony (Szlovákia), Martorell (Spanyolország), Kaluga (Oroszország), Aurangabad (India), Csangcsun (Kína), valamint Jakarta (Indonézia). 2013 vége óta a négykarikás márka Fosanban (Kína), 2015-től pedig São José dos Pinhaisban (Brazília) illetve 2016-tól San José Chiapában (Mexikó) is termel. Az AUDI AG százszázalékos tulajdonú leányvállalata többek között a quattro GmbH (Neckarsulm/Németország), az Automobili Lamborghini S.p.A. (Sant’Agata Bolognese/Olaszország), valamint a Ducati Motor Holding S.p.A. (Bologna/Olaszország) sportmotorkerékpár-gyártó. Az Audi jelenleg világszerte közel 80 ezer dolgozót foglalkoztat, közülük nagyjából 55.800-at Németországban. A vállalat 2015 és 2019 között összesen mintegy 24 milliárd euró beruházását tervezi, túlnyomórészt új modellek és hosszútávon fenntartható technológiák fejlesztésébe. Az Audi maradéktalanul eleget tesz közösségi vállalati felelősségéből származó kötelezettségeinek, s a hosszú távú fenntarthatóság követelményét folyamatai és termékei stratégiai feltételeként határozta meg. A hosszú távú cél a széndioxid-semleges mobilitás.