Az új Audi Q7
Innovatív kezelés és kijelzés
A kezelési koncepcióban, az infotainment- és szórakoztató rendszerek terén, valamint a connect lehetőségekkel is mércét állít az új Audi Q7. Kívánságra a második generáció infotainment- és szórakoztató moduljai ugyanúgy elérhetők, mint az Audi virtuális cockpit. Az új MMI all-in-touch kezelőfelület a nagy érintőképernyőjével a kezelést ösztönösen egyszerűvé teszi. Tovább innováció a hátsó üléseken ülők számára az Audi táblagép és a kétféle hangrendszer 3D hangzással. A hifi szerelmesei opcionálisan választhatnak a Bose vagy a Bang & Olufsen térhangzású hangrendszere közül, amellyel az utastér akusztikailag nagyobbnak hat. A Bang & Olufsen csúcs rendszere 23 hangszórót tartalmaz és 1920 Watt hangteljesítményt nyújt.
Semelyik más sorozatban gyártott autó nem rendelkezik több vezetői segédrendszerrel a kategóriájában
Egy további különlegesség a vezetői segédrendszerek extrém széles kínálata – köztük a közlekedési torlódás asszisztenssel ellátott adaptív sebességszabályozó (ACC), az előrelátó gazdaságossági asszisztens (Predictive Efficiency Assistant), a vontatmány-asszisztens (Trailer Assist), és hátsó keresztirányú forgalom asszisztens (Cross-Traffic Assist). Jelenleg a technológia ezen területén semelyik másik sorozatban gyártott autó nem képes többet nyújtani.
Az Audi Q7 hálózatról tölthető (plug-in) hibridként is quattro hajtással
A németországi kereskedésekbe 2016 elején érkező Audi Q7 e-tron quattro, az Audi első hálózatról tölthető (plug-in), dízel motoros hibridje és egyben a prémium SUV-modellek szegmensében az első dízel-plug-in-hibrid quattro összkerékhajtással. 275 kW (373 LE) maximális rendszerteljesítményt és 700Nm maximális rendszer-forgatónyomatékot kínál. Az új európai mérésciklus (NEDC) alapján átlagosan mindössze 1,7 liter üzemanyagot fogyaszt 100 kilométeren (46 g/km szén-dioxid-kibocsátás). A lítiumion-akkumulátor egy teljes feltöltéssel 56 kilométer megtételére elegendő energiát képes tárolni az NEDC szerint mérve.